понеділок, 23 травня 2016 р.

Коробочка для сухоцвітів....і пташечка...

Кукусіки)))) Як ваші вихідні? Гуляли? Бо із Сашкою уже другі вихідні гуляємо в Києві, але часу із кимось зустрітись немає((( Я все надіюсь, що мене колись відпустять одну, тоді я уже точно усіх вас зможу побачити. На разі просто гуляємо сімейно з малявками))) А ще у мене є чудесна новина - у нас є кошенятко...малесенький мейн-кун....вчимось жити поруч із "муркотінням"....
Сьогодні я вас запрошую у нове завдання від SKI коробочки. ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ))) завжди знайдеться, що в неї поставити, була би коробочка)))

Моя коробочка майже з нуля, задекорувала готову - від сиру))) Головне, це добряче уже загрунтувати Білим грунтом Его
Робила спеціально для зберігання сухих невеликих троянд...бо у мене тепер є кошеня, а воно собі думає, що усе в домі, то його іграшки)))) То трішки квіточок полягло в нерівній борьбі..
А ще у ScrapEgo - є новинка - спрей Бірюза, його ще не має в магазині, але його можна уже замовити, просто добавте у коментаріях до замовлення - спрей Бірюза, і буде вам баночка щастя!! Колір просто МЕГА класнючий, і дуже бірюзовий...насичений такий....
А ще у меня знову хвиля любові до Чорного джессо і багато робіт зараз власне із ним....
Бажаю вам чудесного тижня!!! У нас впереді лііііііііііііііііііто!!! І купа щастя!!! Можна уже багато гуляти, багато знимкувати))) до речі, мої ФОТО-натхненні пости, скоро також будуть.

Коробочка по завданням від:
ARt Club UA і мій рядочок - усе)) - фарба+структурна паста+чипборд+медіум+джессо+мікробісер
музей ScrapEgo

текстурна паста Гладка
Грунт білий + джессо Чорне
Спреї Гранат, ЧОрна кішка, Бірюза
Медіум
Клей

4 коментарі:

  1. Яка гарнюся, обожнюю бірюзу, а тут ще у поєднанні з чорним!!!Треба і собі додати колориту такого)))

    ВідповістиВидалити
  2. Класна яка!!! Давай до нас на Оболонь у Києві - гуляти))))

    ВідповістиВидалити
  3. До чего же яркая и энергичная работа! Черный придает ей магической таинственности. Очень приятно, что благодаря заданию от нашего Арт Клуба родилась такая неординарная красота)

    ВідповістиВидалити
  4. Бесподобно!!! Очень нравится палитра! Да и работа в целом на высоте!! Спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити