четвер, 21 липня 2016 р.

Моя нова ДК і сторіночка про фей

Привіт зайчики)))) Як ваше літо? Жарко чи уже холодно? У нас усе по трохи, то жара, то холодно і дощі. Літо таке літо. Сьогодні я із сторіночкою, такою фрістайл-фрістайл. Хочеться ніжності останнім часом, багато вільного білого місця в роботі.....одним словом - фрістайлюююю.....Моя нова ДК індійського виробника штампів+ножів+трафаретів для скрапу Peek-a-boo Designs   виробляє такі мімімімімшечні штампи!!! І ціни у них дуже демократичні, і доставка також! Якщо вам раптом щось сподобається, пишіть в приват, замовимо запросто!
Моя перша робота, і я хвилююсь.....а ще я помітила, що синій то мій улюблений колір....з ним не страшно починати)))

Штампи по якості дуже хороші, акрилові, прозорі, гарно прилягають до блоку, і не так легко від нього відстають))) Відбитки виходять чіткі, і рівненькі.
Як класно, що світ скрапу не знає меж! Ось Індія, така далека, а тут раз і поруч......дива...
Мені феї здались такими чарівними.....і що вони творять магію, я не сумніваюсь ні на хвилинку.....і такий десерт, як макаруни точно творять феї!!!
А ще працювала із трафаретом, дуже залишилась задоволеною. Він цупкий, не гнеться, гарненько відмивається і дає прекрасний чіткий малюнок!
Одним словом, я рада працювати в цій ДК, і рада показати вам товари від чудесного індійського виробника! Ось що ви знаєте про Індію? Ну крім йоги)))) крім ГОА))) крім аюрведи))) крім чаю)))) а вони вироблять товари для скрапу, та ще й хорошої якості. У них проходять живі МК, на які ходить купа людей. А ще це моя перша ДК, де спілкується дизайн  команда у WhatsApp )))) От живу живу, а вчусь і вчусь постійно!!! Ось тут можна подивитись моє натхнення, а також невеличкий фото-МК і підписатись на блог виробника.

Усім гарного настрою і хорошого літа, уже половина минула!!!

В роботі використала:






1 коментар:

  1. Как поучаствовать в Вашей конфетной лотереи? И еще бы я хотел бы узнать как проверить powerball результаты http://localotto.com/ru/powerballusa результаты лотереи? Может быть кто нибудь смогн бы мне подсказать как можно быстрее как это нужно сделать что бы небыло никаких мошеников и надсмотрщиков за моими деньгами.

    ВідповістиВидалити