четвер, 11 серпня 2016 р.

Морський мінік і спрей для ембосингу Его

Привіт тим, хто ще мене пам"ятає)))) Ага, простіше в телефоні цик цик цик і перечитав стрічку, а на бложик часу треба....Сьогодні маю пару хвилинок, зараз будемо з малявкою йти в кінотеатр, дивитись якусь мультяшечку, то поки збираємось, я вам покажу свою роботу по Морському завданню СкрапЕго. Цього разу фрістайл...такий, коли повітря багато...коли море синє..синє..синє...

Порізала Графіку......роки два з половиною лежала.....ото ще хом"ячок...
Оверлеї від Его, то просто красота...вирізав, капельку клею, і усе......настрій, атмосфера, і невагомість на 100 % !!!!
Тату класне? В ФШ набила))) Старалась))) Голуй кракелюрчик густенько і багатенько по всьому альбомчику.....Божечки, який він хороший.....Для того, щоб не осипався, достатньо закріпити акриловою фарбою компонентом, або медіумом.....і ці мімімімімімшечні тріщинки!!!!
Більше фото можна переглянути ось тут
Баннер завдання і у вас ще є час зробити свою історію про море!!

В роботі використала:
голубая лагуна спрей
оверлей
спреи тутти фрутти
спрей Клубничный джем
Голубой кракелюр
прозрачная пудря для эмбосинга
клей Универсальный
текстурная паста Гладкая
3d гель хамелеон Берлин
медиум прозрачный матовый
акриловая краска Голубая


В блозі Модне Хоббі можна переглянути мій огляд спрею для ембосингу СкрапЕго.
І я фанатію від нього!!! Раз пшикнув, і велика площа тобі доступна для творчості!!! Круть!!! А ще можна кісточкою чи пензликом малювати свій леттеринг, і запікати пудрою.  В захваті створила сторіночку, детальки в Блозі Модного Хоббі, а тут тільки мій улюблений кадр...
Печалька, я все ще знимкую на Айфон....але ось-ось буду із новим фотіком, я в це вірю, а як дуже вірити, то так воно і буде, правда?

В роботі використала:
Спрей для эмбосинга
Кракелюрную краску Бордовая
Прозрачную пудру для эмбосинга
Клей Универсальный
Спрей тутти фрутти Голубика
Набор скрапбумаги от Lemon Owl
Чипборд

Хорошого вам літа!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар