пʼятницю, 2 вересня 2016 р.

Акварельні листівочки для PABD

Привіт любі феєчки! Так багато потрібно написати і розказати, буду по черзі)) Уже осінь, і я маю для вас подаруночки, але про це в наступному пості. Слухаю Скрябіна....люблю його пісні....
Сьогодні запрошую вас зробити роботу по скетчу від PABD, там такі гарнезні роботи у ДК! А я, як завжди, інтерпритую скетчі на вільну тему)))) але завжди, мені дуже приємно, що мої роботи розуміють, і що головне скетч можна рпочитати. В одній із листівочок я скетч повернула 90 градусів, інша без змін.

Такі листівочки зробити дуже просто, і зняла фото-процес, який вам покажу трішки згодом. Усе вам обіцяю, геть як політик)))
У прямому розумінні відганяю кота від своїх робіт. Він вважає себе центром всесвіту, і дивиться на мене із таким не розумннням, що я щось фоткаю, а не його)))) Що засунувся собі в фотосесію)))
Акварель усе таки, така ніжна, і така гарна......Чи взагальному люблю фарби....До речі, про фарби, ми трішки кухню переробляємо, так Олег мені дав банку фарби і каже, малюй там то і там то, а я така - бум))) Завжди він малював, а тут каже, давай я бачив, що ти вмієш))))

А ще в блозі PABD можна преглянути новий реліз штампів, трафаретів, ножів та дотсів! І я уже маю свій дизайнерський пакуночок, скоро чекайте на нові чудесні проекти!
Наш скетч


Гарної вам осені, теплих днів і просто Мега щастя!!! П.с. я просто радію, ніц не приймаю)))

В роботі використала:
Штамп соти
Штамп квіточки
 Штамп фрази


1 коментар:


  1. Такі чарівні та ніжні листівочки!!! Я в захваті!!!
    У мене вдома також є пухнастий самовпевнений нахаба, який завжди намагається інспектувати всі мої роботи)))) Кумедні вони))

    ВідповістиВидалити