четвер, 20 жовтня 2016 р.

Фотозвіт з майстер класу

Привіт мої хороші! Я всім вдячна за те, що ви зі мною, що читаєте і не відписуєте)))) Хоча, звісно мене читати тяжко, я не з тих, хто красиво пише, і пости в мне як в хаосі - завжди про насущне)))) Так от, багато із того, що відбувається в житті, звісно дуже часто залишається поза блого-життям. Буду старатись вам частіше розповідати))) ха-ха-ха )) написала і сама майже повірила))) З часом ага, вічна катастрофа. Так ось))) У Чернігові я не один скрапер))) і ура, я в цьому році перезнайомилась із багатьма дівчатами, ясне діло що не з усіма, але багато знаю вже особисто, і це круто! Олена Шинкаренко проводила чудесний МК по шоколадниці, і я зі своєю новою камерою, були там і назнимкували фоточок, чим сьогодні з вами і ділюсь. Заваріть собі чаю чи кави, бо буде багато фото ))))


Творили ми у Львівській майстрені шоколаду, атмосфера там самі знаєте - красота і смакота)))
Леночка так захоплюче розказувала і показувала, що мені хотілось кинути камеру і творити разом з ними)))





Я Трималась як могла)))
Приклад шоколадниці від Лєночки, дітки робили для своїх вчителів.
Хоча були і не зовсім дітки ))) Цей молодий мужчина іноземець - Шон, і він з превеликою цікавістю трудився над своєю шоколадницею!
Уявляєте ці квіти саморобні......коробочка із квітковим багатством.....

Трішки інтер"єру




Дівчата такі дівчата )))
І зайчики уже з готовою роботою




І окремо  чудесні роботи...



Ось такий був ясркавий та емоційно усміхнений МК у нас!!! Дуже дуже вдячна Лєночці за позитив, а всім учасникам за хорошу та приємну атмосферу!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар